Saturday, March 17, 2012

DI SEBALIK RAHMAT ALLAH SWT


Ketika aku berdoa di majlis mana-manapun, seringkali aku menyelitkan perkataan 'mendapat KERAHMATAN ALLAH'.... bagi aku perkataan RAHMAT amat bermakna jika dihayati.... aku yakin..... bahawa dengan RAHMAT Allah itulah..... tempat aku berada khususnya sekolahku penuh dengan perasaan kasih sayang, warga sekolah datang ke sekolah dengan perasaan senang hati...... dengan RAHMAT itulah...... pentadbir, guru, murid dan ibubapa dapat bekerjasama dengan baik antara satu sama lain..... dan dengan RAHMAT itulah..... tidak ada musibah yang teruk menimpa sekolahku..... kalau adapun dapat ditangani dan diselesaikan dengan baik. Justeru, sesiapapun dimana jua kita berada, mohonlah daripada Allah agar kita semua sentiasa mendapat KERAHMATAN daripadaNya..... Secara peribadi saya mendoakan SKTTJ2 sentiasa berada di bawah KERAHMATAN Allah SWT. Percayalah...... peningkatan, anugerah, kejayaan yang kita capai ada hubungkaitnya dengan RAHMAT Allah..... dan BAIAH KEDUA yang kita baru perolehi, bagi saya adalah HADIAH ALLAH SWT kepada mereka yang sentiasa cekal, berpadu, berkasih sayang, bekerjasama di antara kita. Dan semua ini tidak ada berlaku tanpa RAHMAT ALLAH SWT. Salam sayang untuk semua – Sedikit coretan daripada Ustaz Izzuddin

No comments:

Post a Comment